User
Write something
Jag tar ett steg!
Okej så tiden är inne nu! Jag har överanalyserat färdigt och jag har inte blivit en skvätt klokare från det att jag börja men jag inser att det finns mycket rädsla. I att sträck ut en hand, att öppna upp, att bjuda in, att ta första steget. Jag längtar efter connection, med mina människor, hello var är ni?! Jag hör Amanda i bakhuvudet, att jag behöver försätta mig i sammanhang där mina människor finns. Och det här sammanhanget, existerar, ni kanske är här. Vi är här av olika anledningar kanske, eller samma, vad vet jag, men det vi har gemensamt är i alla fall att vi är här och vi vill ta till oss allt det som Amanda väljer att dela med oss. Vi dras till det hon pratar om, det har vi gemensamt. Och hennes energi såklart, för den är otrooolig?! :D Det hade varit så fint att mötas, connecta, träffas. Låt mig veta! :) <3
0
0
Nervsystemsreglering Replay uppladdad 🧠💥
Get ready to get mind blown 🧠💥🧠💥 hur du blir stresstålig på riktigt ✌️ Replay på online workshopen ”Nervsystemsreglering för högpresterare” ligger nu i Classroomet ”workshop replays”. Frågor efteråt? Skriv här 👇🧠🧠
0
0
Nervsystemsreglering – Workshop 27/5 18:00
Big difference att undvika stress vs att vara kapabel att HANTERA stress. Du vill inte ha ett stressfritt liv – då är du inte den som längtar efter MER i livet och vill nå above average. Stress är nödvändigt och en TILLGÅNG – när den kommer från rätt aktiviteter. Allt kokar ner i prioriteringar (livsdesign) och hanterbarhet (nervsystemsreglering). Stresshantering i min värld är inte “ta det lugnt”, försöka meditera när huvudet brinner eller boka in återhämtning när kroppen redan är i minus-läge. Stresshantering är exakt som konditionsträning – träna systematiskt nervsystemet att kunna hantera stressen jag visste skulle finnas i mitt liv. Och de flesta högpresterare har fått detta helt bakvänt. Varje dag träffar jag smarta, drivna och medvetna människor som VET hur viktigt återhämtning är… men som fortfarande går runt med spänd nacke, stresspåslag, övertänkande och en kropp som aldrig går ner i varv. Inte för att de saknar kunskap. Utan för att nervsystemsreglering fortfarande behandlas som en quick fix istället för något som behöver göras kontinuerligt i vardagen. Och det är exakt därför jag skapar denna workshopen till er!! Där vi också GÖR övningar som reglerar nervsystemet som är easy peasy att göra i vardagen. 🧠 Kommande Workshop: Nervsystemsreglering för högpresterare 📅 27/5 ⏰ 18:00–19:00 DU HITTAR LÄNKEN I KALENDERN I SKOOL https://www.skool.com/fireheart-1239/calendar?eid=a8200c23d7be4378bbc267544173f040 Det här är inte bara ännu ett snack om "sluta stressa bara" utan vi kommer faktiskt UTÖVA det som hjälper kroppen att reglera stress på riktigt — nervsystemsreglering. Stress är inte farligt. Det farliga är när kroppen aldrig får signalen att den är trygg nog att återhämta sig. Lär dig skapa den signalen med nervsystemsreglering. 🧠
0
0
Kommande Workshop: Nervsystemsreglering för högpresterare 27/5 18-19
Varje dag träffar jag smarta, drivna och medvetna högpresterare som vet hur viktigt återhämtning är… men som fortfarande lever med spänd nacke, stresspåslag och en kropp som aldrig riktigt slappnar av. Inte för att de inte vet. Utan för att nervsystemsreglering behandlas som en quick fix istället för ett stående underhåll för kroppen. Och det är exakt därför det här är viktigt. Stress är inte farligt. Att aldrig återhämta sig är det som blir farligt. Därför håller jag en kostnadsfri workshop i nervsystemsreglering för högpresterare den 27/5 kl 18:00 där vi inte bara pratar om stress och återhämtning, utan faktiskt börjar UTÖVA det som funkar mot stress – nervsystemsreglering. Take away: Du behöver bygga motståndskraft och kunna HANTERA stress, inte ta bort stress. DU HITTAR LÄNKEN I KALENDERN I SKOOL https://www.skool.com/fireheart-1239/calendar?eid=a8200c23d7be4378bbc267544173f040
0
0
Att göra misstag [REFRAME]
Inom NLP (neuroliguistisk programmering, som är en av coaching metoderna jag använder mig av) Finns det något som kallas för REFRAME, alltså att man skiftar perspektiv (frame) på hur man ser på ett problem. Många ser misstag som ett problem. Jag vill att vi ser det som blind spot revealers. Att misstagen du gör visar dig var du har utvecklingspotential och du får chansen att välja ödmjukhet över klagande. Om du läser detta och känner att ”jag gör inte så många misstag, det är inte ett problem för mig” så bitchslap incoming: då utmanar du inte dig själv tillräckligt mycket för att växa. TO GROW IS TO BE CHALLENGED ❤️‍🔥 Gör du misstag är du på rätt väg när du väljer att droppa egot och se misstag som utvecklingspotential. Vi stannar inte bara vid förståelse, vi GÖR också jobbet som krävs för att korrigera misstag. Vad vi behöver göra annorlunda blir tydligt när vi gör samma misstag om och om igen. För samma misstag kommer komma upp tills vi lär oss respekt. Inte bara ”förstår” utan faktiskt agerar med respekt.
3
0
1-11 of 11
powered by
FIREHEART
skool.com/fireheart-1239
ENDORFINKLINIKEN ONLINE
Lär medvetna högpresterare att koda av kropp och mindset för att uppnå top notch hälsa och bygga självrespekt.
Build your own community
Bring people together around your passion and get paid.
Powered by