Sanki twitterdan iyi gibi degil mi? hemde herşey bedava... Botta yok spam mesajda... ilerde cogaldıgmızda bozulurmu bilmem ama benim 2 haftadı hoşuma gitti baya skool..
Sizin mesajların altında sürekli spam mesajlar oluyor. Biri kanıp para kaptiracak onlara. engelleye engelleye bitiremedim onları. Burası kesinlikle daha iyi ve bize özel oldu Celal bey.