Apple, Nvidia, Microsoft, Alphabet gelen satışlar Nasdaq'ı aşağı çekiyor. Bu hisseler suan diger hisseleri bozuyor. Bitcoin ve altcoinlerde de temkinli aslında verileri fena degil ama sanırım gün sonu yeşile dönebilir. önümüzdeki hafta artık fırsat buldukca buraya sert yükseliş ve düşüşlerin oldugu zaman ses kaydı yada acil sesli yayın yapabiliriz. iş yerinde ofiiste yanlız oldugum zamanlar