Hey beste taalleerders,
Dit fantastische boek is nu beschikbaar op een lager niveau. Een heel bekende roman die heel Nederland gelezen heeft. Ook in België heel bekend.
Je kan het lezen. Daarna kan je het origineel lezen. Dat is dan veel makkelijker, omdat je het verhaal al kent.
Lezen is de beste manier om woorden te leren. Woorden leren is het belangrijkst. Meer woorden betekent beter Nederlands.